2012. augusztus 13., hétfő

Szilvás-barackos kiflipuding


Villámgyors maradékfelhasználó desszert rengeteg gyümölccsel nyáriasítva. Először akkor készítettem ezen a nyáron, amikor tényleg volt itthon pár felhasználandó szikkadt kifli, de azóta direkt keressük a bogdányi péknél az előző napról maradt, leértékelt kiflit:)

Hozzávalók:
4-6 szikkadt kifli, fél liter tej, 3 tojás, 3-4 ek. nyírfacukor, 1 tk. házi vaníliáscukor (vagy egy tasak bolti),    2 dkg vaj, fél kiló szilva, fél kiló sárgabarack

A tepsit alaposan kivajazzuk, és belerakosgatjuk a felkarikázott kiflit, majd a kiflikre (illetve mellé, alá, közé) pakoljuk a felezett, kimagozott gyümölcsöket. A tejet elkeverjük a tojásokkal és a cukorral, vaníliával, és a kiflis-gyümölcsös egyvelegre öntjük. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 40 perc alatt megsütjük. Langyosan még elég trutyis, de úgy is isteni finom. Hidegen szépen szeletelhető.


4 megjegyzés:

  1. Még van sárgabarackod? Nagyon finom lehet ennyi gyümölccsel:)

    VálaszTörlés
  2. Már vagy 10 napja készült, nem volt időm posztolni... De zöldségesnél még láttam. Csak szilvával is csináltam, úgy is nagyon finom!

    VálaszTörlés
  3. óh nem akarok, tele a kert minden más finomsággal:)
    Csak örültem, hogy még Neked van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem, köszi:) Nálunk is dömping van, alig győzöm a feldolgozást, de ez a jó az augusztusban:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...