2012. április 27., péntek

Zöldspárgás-újhagymás-mozzarellás lepény



Ez most nem lesz egy bőbeszédű bejegyzés: volt itthon egy levelestészta, amit már muszáj volt felhasználni. Néhány szál zöldspárga felhasználásával ez a lepény lett belőle, szerintem nagyon jól mutat így a kerek piteformában, olyan, mint egy biciklikerék. 

Hozzávalók: 1 csomag levelestészta, 6 szál zöldspárga, 2-3 fej nagyobb újhagyma, 1 csomag mini mozzarella, só, bors

A levelestésztát beleillesztettem a kikent kerek piteformába (ez most nyújtandó levelestészta volt, nem az eleve kinyújtott fajta, tehát igyekeztem köralakúra nyújtani, majd levagdostam a túlnyúló részeket). Elhelyeztem rajta a hosszában félbevágott spárgákat és a karikára vágott újhagymát (csak a fejeket, a zöld részét nem), majd betettem a 220 fokra előmelegített sütőbe kb. 20 percre. Amikor elkészült, rádobáltam a félbevágott mozzarellagolyókat, kicsit megsóztam-megborsoztam, majd 1-2 percre visszatettem a forró sütőbe, hogy a sajt ráolvadjon. Melegen volt a legfinomabb, amikor még lágy volt rajta az olvadt mozzarella.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...