2012. augusztus 9., csütörtök

Szedres sárgadinnye-saláta mentával


Ez az idei nyár legjobb gyümölcssalátája! Hirtelen ötlettől vezérelve párosítottam a szedret a sárgadinnyével, és azt kell mondjam, kész főnyeremény. Volt egy szép, illatos zöldbelű dinnye, amit már többször készítettem mézes-citromos mentás öntettel gyümölcssalátának, jól behűtve hihetetlenül finom. Most viszont volt egy adag szép szeder is, ami ugy elég hamar romlik, és azt gondoltam, a zöld dinnye mellé nem ártana egy plusz színfolt. Annyira jól összeillik ez a két gyümölcs, hogy el se tudom mondani, próbáljátok ki!

Hozzávalók: 1 sárgadinnye, 2 marék szeder, 1 ek. méz, egy citrom (vagy lime) leve, fél marék menta

A dinnyét feldarabolom, ősszekeverem a mézzel, a citromlével és az apróra vágott mentával, majd óvatosan hozzákeverem a szedret, hogy minél kevésbé menjen szét. Jól behűtve tálalom.

2 megjegyzés:

  1. Nagy kedvencem mind a két gyümölcs! Guszta nagyon:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Én ma is ezt kínáltam a vendégeimnek délután, megunhatatalan:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...